İhtiyacım Yok Sözleri, Kimseye İhtiyacım Yok Benim! Allah'tan Başka!

 Kimseye İhtiyacım Yok ile ilgili Sözler sayfamızda ihtiyaç ile ilgili lafları sizler için derledik, dilediğiniz vakit feysbuk, twitter, whatsapp ve öteki sosyal ağlar üzerinden tüm sevdikleriniz ile ücretsiz olarak paylaşabilirsiniz...


Kimseye İhtiyacım Yok ki!


♥ Tabi ki de kimseye ihtiyacım yok, onlar kendilerine yetti de bana mı arttı sanki, bırakın lütfen bu zımbırtıları, hayat mis gibi devam ediyor.


♥ Kimseye ihtiyacım yok diyorum imkansızı anlatıyormuşum şeklinde bakmayın yüzüme.


♥ Doğa nede güzel konu alıyor birilerine zarar vermeden hayata devam edilebildiğini, kar taneleri ve yağmur damlaları ne kadar da barışıklar.


♥ Evet kadınlar baylar koca bir enkaz gibi duruyor olabilirim ama etrafımda moloz fazlaca yoksa manzaram güzeldir.


Kimseye İhtiyacım Yok Sözleri


♥ Kimseye ilişkin falan değilim, tek geldim, tek devam ediyorum ve tek gideceğim bu kadar basit bir mantık.

ihtiyacım yok sözleri

♥ İnsanlar sohbet ederken birbirlerinin üstüne dert döküyorlar benzer biçimde hissediyorum.


♥  Çay bardağım bir çok insandan daha oldukça rahatlık veriyor.


♥ Tamam gülüp eğlendiğimize göre artık masraf misiniz? Kimseye ihtiyacım yok diyen karizmamı zedeliyorsunuz.


♥ Ah şu kendilerini vazgeçilmez sanan güruhlar, içimdeki merhamet duygusunu harekete geçiriyorlar.


Kimseye İhtiyacım Yok Tumblr


♥ O gelsin ve sadece şu cümleyi söylesin: ''Senden başka hiç kimseye ihtiyacım yok!'' sonrasında bas kahkahayı.


♥ Kimsenin iyiliğine ihtiyacım falan yok, etrafımdakilerin hayır kurumu olduklarını asla sanmıyorum.


♥ Bu hayatın herhangi bir yerinde yollarımız kesişti diye herkes her insana mecburmuş gibi davranmaktan vazgeçersek mutluluğu tadabiliriz.


♥ Çay varken kime gereksinim duyar ki insan?


♥ Hayat enerjinizi sömüren insanlardan uzak durun en azından kansere yakalanma riskiniz azalır.


♥ Birilerinin beni anlamasını beklemiyorum zira ben kimseyi anlamıyorum ve o şekilde bir çabaya girmekte istemiyorum.


♥ Acı çekerken çığlık figan kapınızı çalan insanlar siz acı çekerken maraton koşucusu şeklinde sizden kaçıyorlar ya işte onlara o kapıyı duvar yapın.


♥ Hiç kimse içinde ne ateşlerin yandığını nelerle mücadele ettiğini bilmez.


♥ Kimse senin neler yaşadığını, ne derdinin olduğunu hiç bilmeyeceği için bu yollarda bir tek yürümeyi öğrenmelisin artık yıkılmaz bir çınar benzer biçimde kendinden emin ve umursamaz tavırlarla.


♥ Elbet sonu gelecek bu yalan yalnızlıkların, şu an ancak sabrediyorum ve seyrediyorum, siz üzülüyor zannedin.


♥ Hayatımdaki herkesi kutlama ediyorum, sayenizde ustalaşmış bir umursamaz oldum.


♥ “O olmazsa yaşayamam” demekte nelerdir ya! Bal benzer biçimde de yaşarım hatta daha güzel yaşarım, sen beni bir ay sonrasında gör birde.


♥ Güldük diye mutluyuz sananlar, yaşadıklarını zanneden ölüleri hatırlatıyorlar nedense.


♥ Kendi huyum diye demiyorum acayip güzel umursamazlıklarım vardır.


♥ Üzülmüyor musun diye soranlar acaba kendileri hiç üzüldü mü?


♥ Hayatı alt yazılı yaşamayı tercih ediyorum, sessiz.


♥ Sana acı veren şeyin asla umurumda olmayacağın düşüncesi bulunduğunu biliyorum ve bu beni aşırı mutlu ediyor.


♥ Endişelenme lütfen, hiç kimseye ihtiyacım yok dedirten insanları görünce midem bulanıyor ancak.


♥ Bakma bu kaԁar acı laflar yazdığıma ben hep neşeliyimdir ama kimse bunun gerçek dışı olduğunu anlamaz.


♥ Çünkü hiç kimseye ihtiyacım yok. RABBİMden başka...


♥ Şunu anlamakta güçlük çeken insanlara bir kere daha diyorum ki; ''Bizi bizden başkası ilgilendirmez, kimsenin bizi ilgilendirmediği şeklinde!''


♥ İlgilenmiyorum süslü ve asılsız dünyalarınızla, ben mütevazi seviyorum.


♥ Hiç kimseyi anlamıyorum. İnsanların arasına karışıp onlara uyduğum için de kendimden nefret ediyorum.


♥ Hayatta hiç kimse için ağlamaya değmez, ağlamaya değenler aslına bakarsan ağlatmaz.


♥ Kimseye ihtiyacım yok çünkü herkes kifayetsiz.


♥ Yürekten söylenmemiş bir laf hiç kimseyi etkilemez.


♥ Yarı yolda bıraktın demekte nelerdir? O kadar ısrar etmeseydin oralarda kalmazdın.


♥ Bazı insanlar için fazla cesurum sanırım.


♥ Etrafta o kadar bencil insan var ki istediklerini yapmaya kalksan sana soluk alacak zamanı bile oldukça görürler.


♥ Şunu itiraf etmeliyim ki tek başıma daha iyi anlaşıyorum hayatla.


♥ Seni bu hayatta, annen kadar sevecek ve baban kadar merak edecek asla kimse yoktur!


♥ Cesur ol, değilsen bile öyle davran. Hiç kimse aradaki farkı anlayamaz.


♥ Herkesin istediğini yapabileceği bir yerde asla kimse istediğini yapması imkansız.


♥ Hiç kimse bir arkadaş kaybedecek kadar varlıklı değildir. Hele ben asla değil. Affet beni dostum.


♥ Hiç kimsenin iyi gelmediği yerden sarıyorsun yaralarımı, hiç kimsenin dokunamadığı yerden kanatıyorsun sonrasında.


♥ Hiç kimsenin zorunlu istikameti değilim, kimsede benim çıkmaz sokağım değil.


♥ Herkes aşktan şikâyetçi, kaçımızın aşk hayatı iyi gidiyor? Ve eminim asla kimse yanlışın nerde olduğunu bilmiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgiliye Günaydın Mesajları

Sevgiliye En Güzel Dua Sözleri