Sevgiliye Günaydın Mesajları

Sevgiliye Günaydın Mesajları. Bu güzel sayfamızda sizler için sevgiliye en güzel iyi sabahlar mesajlarını hazırladık. Sayfamızdaki sevgiliye anlamlı iyi sabahlar mesajlarını Facebook, Twitter ve WhatsApp ile sevgilinizle paylaşabilirsiniz.


SEVGİLİYE ETKİLEYİCİ GÜNAYDIN MESAJLARI 2022


♥ Günaydın Sevgili, günlerin aydınlık, zamanın rahat olsun.


♥ En tatlı hayallerimi süsleyen Sevgiliye günaydın.


♥ Güzelliğin bir rüya benzer biçimde, gözlerin bir rüyanın en görkemli eseri. Bugün seninle rüyalarımı süsledim, seninle güne merhaba dedim. Günaydın Sevgili.


♥ Gözlerini, bugüne öyle bir aç ki her şey istediğin şeklinde gitsin Sevgili, günaydın.


Sevgiliye Günaydın Mesajları


♥ Günaydın Sevgili, bugün günlerden ne? Yoksa sensizlik ertesi mi?


♥ Mesaj atarak değil de, öperek uyandıracağım o günün hasretiyle. Günaydın Sevgili.


♥ Dünyada yok bir eşin, sensin benim güneşim. Günaydın sevgili eşim.


♥ Günün aydın olsun Sevgili.


♥ Güneşin karanlığa veda etmiş olduğu şu saatlerde beni düşünen biricik Sevgiliye günaydın.


♥ Hayallerimi süsleyen Sevgili, günaydın.


Https://www.Youtube.Com/watch?V=cI1BBKEPj1E


SEVGİLİYE RESİMLİ GÜNAYDIN MESAJLARI





♥ Uzağız Sevgili ama yüreğimde uyanıyorsun.


♥ Günaydın Sevgili; Hep aklıma geliyorsun bak gördün mü senin de gidecek başka yerin yok...


♥ Günaydın Sevgili; Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.


Kadın Sevgiliye Günaydın Mesajı


♥ Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim. Günaydın Sevgili.


♥ Benim güneşim bana günaydın mesajı attığında doğuyor sevgilim.


♥ Günaydın yüreğime doğan, içimi ısıtan güneşim. 


♥ Günaydın varlığıyla ruhumu ısıtan Sevgili.


♥ Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha, gece seninleydim gittim türlü diyara.


♥Uzaklarda olup göremediğim ay yüzlü Sevgili, bahçemin en güzel, en nadide çiçeği iyi sabahlar.





Erkek Sevgiliye Günaydın Mesajı


♥ Günaydın Sevgili, geçip giden günlere değil de seninle gelecek yeni günlere hasretim.


♥ Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın Sevgili..


♥ Günaydın Sevgili öpüyorum kocaman yüreğinden.


♥ Ay oluşur ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.


♥ Günaydın Sevgili, güneş hayata merhaba dedi dünyamıza.


♥ Günaydın Sevgili, hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan.


♥ Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin Sevgili halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun, Günaydın Sevgili.


♥ Günaydın hayatımın anlamı iyi sabahlar içimin sönmeyen ateşi iyi sabahlar baş tacım. Günaydın Sevgili.


♥ Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en kıymetli varlığım. Günaydın, yeni günümüze sefalar getirdin. Günaydın Sevgili.


♥ Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım, seher vakti meydana getirilen ve kabul olunan duam.


♥ Günaydın Sevgili. İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor.


♥ Günaydın Sevgilim, bir gün daha başlıyor kısa bir gecenin arkasından.


♥ Günaydın yüreğime güneş şeklinde dünyaya gelen Sevgili.


♥ Günaydın Sevgili. Bir güneş şeklindesin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, yaşamı buldum gözlerinde.





♥ Günaydın Sevgili. Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim her şeyden çoktur sana olan özlemim.


♥ Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslına bakarsak istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili: günaydın Sevgili.


♥ Günaydın Sevgilim. Dün gece yine aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım.


♥ Günaydın Sevgili, seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır sadece bu hayat.


♥ Günaydın Sevgilim. Bu sabah mavi bulutları avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum, güneş her vakit doğsun ve her dünyaya gelen güneş sana saadet getirsin.


Sevgiliye Günaydın Şiirleri


♥ Uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda. Sabah güneşi usulca doğarken bu mesajı yolluyorum sana... Günaydın Sevgilim. 


♥ Sabah, bir yeni dünya şeklinde geliyorsun;

   Öylesine süslü, öylesine sadesin ki..

   Sen o kadar güzelsin ki sabah,

   O kadar güzelsin ki…  Özdemir Asaf


Uzakta Yaşayan Sevgiliye Günaydın Mesajları


♥ Başımı yastığa koyduğumda tek dileğim oluyor seni görmek rüyamda ve bu gecenin sabahında da seni gördüm rüyamda, günaydın sevgili.


♥ Günaydın Sevgili. Ellerimiz uzak olsa da birbirinden, gönüllerimiz bir. Şimdi gözlerine bakamasam da güneş ışığı avutur beni sensizliğimde.


♥ Şimdi yanımda olamasan da adınla başlıyorum yeni güne. Yüzünü görmesem de hayalinle çıkıyorum ismini yazdığım sokaklara… Günaydın sevgilim.


♥ Bir sabahı bir de gözlerini özledim Sevgili, sensiz kaçıncı sabahım anımsamaz oldu bedenim. Sensiz başlamış olan güne, gün diyemem sevgilim. Günaydın Sevgili.


♥ Her yeni güne Sevgiliye Gunaydin mesaji ile adım atmak ne büyük bir mutluluk.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgiliye En Güzel Dua Sözleri